Ένας στους τρεις Έλληνες χρησιμοποιεί τα social media, σύμφωνα με τη Focus Bari

Έρευνες - Μελέτες

25 Φεβρουαρίου 2011

Με γρήγορο ρυθμό εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα WEB ID της Focus Bari. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ένας στους τρεις Έλληνες (36%) χρησιμοποιεί σήμερα τα social media με σκοπό να έρθει σε επικοινωνία με τους φίλους του, να εκφραστεί, να ψυχαγωγηθεί, να αποδράσει, να φλερτάρει, να εκτονωθεί.  Η ενασχόληση με τα social media, είναι εντονότερη μεταξύ του αντρικού κοινού και επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στις ηλικίες έως 34 ετών, με πάρα πολύ σημαντικά ποσοστά ενασχόλησης στους νέους (79% μεταξύ των ηλικιών από 13 έως 17 ετών και  72% μεταξύ των ηλικιών από 18 έως 24 ετών).

Κατά τους τελευταίους έξι μήνες η άνοδος χρήσης των λεγόμενων κοινωνικών δικτύων ήταν σημαντική, φτάνοντας στο 36%. Μεταξύ των δημοφιλέστερων προορισμών στο πλαίσιο των social media περιλαμβάνονται τα: Facebook, You tube, Twitter, myspace.com, hi5, flickr. Ειδικότερα το Facebook αποτελεί τον δημοφιλέστερο κόμβο, αφού συγκεντρώνει επισκεψιμότητα της τάξεως του 21% των Ελλήνων σε επίπεδο ημέρας, του 31% σε επίπεδο εβδομάδας και του 33% σε επίπεδο μήνα, ενώ ραγδαία αποτυπώνεται η εξέλιξη του, καθώς έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του μέσα στα τελευταία 2 χρόνια.


Social Νetworking : Εξέλιξη Χρήσης (τελ.6 μήνες), Πηγή: Focus Bari


Η μέση μηνιαία διείσδυση των Social Media, Πηγή: Focus Bari

© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ, 2008 - 2011

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ