Οι πωλήσεις wearables αυξήθηκαν κατά 65% το 3ο τρίμηνο του 2019

Έρευνες - Μελέτες

16 Δεκεμβρίου 2019

Σε αριθμό-ρεκόρ για τα μέχρι σήμερα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς ανήλθαν οι πωλήσεις wearables το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η αγορά κινήθηκε με ρυθμό της τάξης του 65% το εξεταζόμενο διάστημα, φθάνοντας στο ποσό-ρεκόρ των 45,5 εκατ. μονάδων.

Οι πωλήσεις wearable συσκευών στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού διπλασιάστηκαν, σε όγκο, την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2019Η πιο έντονη δυναμική αναπτύχθηκε στην περιοχή της Ασίας, με την Κίνα να παραμένει η μεγαλύτερη αγορά για τον κλάδο των wearables, συμβάλλοντας στο 40% των παγκόσμιων αποστολών και καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων κατά 60% σε ετήσια βάση. Συνολικά, στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις wearable συσκευών διπλασιάστηκαν το 3ο τρίμηνο του 2019.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με σχετική ανάλυση της Canalys, η Αμερική και η περιοχή της Ευρώπης Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ) αντιπροσωπεύει, πλέον, το 44% του παγκόσμιου όγκου των πωλήσεων.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Xiaomi παρέμεινε στην πρώτη θέση μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών wearables στον κόσμο, με τις πωλήσεις της στη διάρκεια του 3ου τριμήνου να ανέρχονται σε 12,2 εκατ. μονάδες, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 74% σε ετήσια βάση. Μάλιστα, η Xiaomi πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς, 27%, από το 3ο τρίμηνο του 2015.

Τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης κατέλαβε για το εξεταζόμενο διάστημα η Apple, η οποία επίσης σημείωσε την  υψηλότερη άνοδο σε ετήσια βάση από το 2ο τρίμηνο του 2017. 

Κορυφαίες εταιρείες
Σύμφωνα με την ανάλυση της Canalys, η Huawei ακολούθησε στην τρίτη θέση με 5,9 εκατ. μονάδες και αύξηση πωλήσεων κατά 243% σε επίπεδο έτους. Η Fitbit βρέθηκε στην τέταρτη θέση το 3ο τρίμηνο του 2019 και ήταν ο μόνος κατασκευαστής στις πέντε πρώτες θέσεις, που δεν κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τέλος, η Samsung συμπληρώνει την πεντάδα με τους ισχυρότερους παίκτες της αγοράς των wearables.

Από τις επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες, οι πωλήσεις “έξυπνων” ακουστικών σημείωσε την υψηλότερη αύξηση από έτος σε έτος και συγκέντρωσε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, σε σύγκριση με όλα τα άλλα προϊόντα που φοριούνται. Επίσης, η συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία ευθύνεται, κατά κύριο λόγο, για τη συνολική άνοδο της αγοράς των wearables το εξεταζόμενο διάστημα.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με έρευνα της IDC, τα wristbands διατήρησαν τη δημοτικότητά τους στην αγορά, ενώ και στα “έξυπνα” ρολόγια υπήρξε αυξημένη αγοραστική κινητικότητα στη διάρκεια του 3ου τριμήνου του τρέχοντος έτους.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ