Κορυφαίο Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο για 2η συνεχόμενη χρονιά

Μελών ΣΕΠΕ

27 Μαρτίου 2017

Η Xerox Hellas, με 45 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, έχει αναπτύξει ένα από τα κορυφαία τμήματα τεχνικής εξυπηρέτησης, με περισσότερους από 70 εξειδικευμένους τεχνικούς σε όλη την Ελλάδα που φροντίζουν για την πλέον άμεση και άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της. Το υψηλό επίπεδο κατάρτισης και εξυπηρέτησης μάλιστα αναγνωρίστηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ως το κορυφαίο ανάμεσα σε όλα τα αντίστοιχα τμήματα Xerox της Ευρώπης!

Ανάμεσα στα πιο αξιόλογα επιτεύγματα του έμπειρου προσωπικού της Xerox είναι το γεγονός ότι το 85% των αιτημάτων επιλύονται με την 1η κιόλας επίσκεψη! Σε αυτό μεγάλο ρόλο παίζει η εφαρμοσμένη καινοτομία της Xerox η οποία προσφέρει 24ωρη ανάλυση δεδομένων για τη βέλτιστη απόδοση του εξοπλισμού των πελατών της, προσφέροντας παράλληλα έγκαιρη διάγνωση βλαβών! Ταυτόχρονα, το μεγάλο δίκτυο συνεργατών με τους 22 επίσημους  αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα παρέχει πανελλαδική κάλυψη με το 100% των αιτημάτων από όλη την επικράτεια να εξυπηρετούνται άμεσα! Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι η Xerox Hellas εξυπηρετεί περισσότερες από 1800 τοποθεσίες και παρέχει κορυφαία προσωπική επικοινωνία με πάνω από 25.000 τηλεφωνικές κλήσεις το χρόνο να εξυπηρετούνται μέσω του εξειδικευμένου call center που διαθέτει. Μάλιστα, περισσότερες από 6.000 επιλύσεις γίνονται τηλεφωνικά, με το 25% αυτών σε λιγότερο από 1 ώρα!

Παράλληλα, σε πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε σε δείγμα 830 χρηστών από 45 πελάτες MPS της Xerox, το 81% των ερωτώμενων απάντησαν ότι είναι ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι από την τεχνική υποστήριξη, ενώ αντίστοιχη ήταν και η επιτυχία  στο Global Client Relationship Survey όπου επιτεύχθηκε ένα ιδιαίτερα υψηλό NPS σκορ (Net Promoter Score) σε μεγάλους λογαριασμούς (64,45=45)

Η Ευδοκία Μανωλάκη, Διευθύντρια του Τμήματος Τεχνικής Εξυπηρέτησης της Xerox Hellas, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για όλα τα επιτεύγματα του τμήματος τεχνικής εξυπηρέτησης. Τα αποτελέσματα ικανοποίησης των πελατών μας είναι ενδεικτικά της αναγνώρισης αυτής, ενώ το γεγονός ότι για 2η συνεχόμενη χρονιά ξεχωρίσαμε ως το 1ο τμήμα τεχνικής υποστήριξης σε όλες τις Xerox της Ευρώπης, μας παροτρύνει να συνεχίσουμε τη δέσμευσή μας για ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας και διαρκή εκπαίδευση των τεχνικών και συνεργατών μας».

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ