Μελών ΣΕΠΕ
Η Huawei Σημειώνει Ρεκόρ το 2015, με Ετήσια Αύξηση της τάξεως του 70%
Στο πλαίσιο του CES 2016, η Huawei ανακοίνωσε ισχυρά επιχειρηματικά αποτελέσματα και ραγδαία ετήσια ανάπτυξη για το Consumer Business Group (CBG). Τα ετήσια έσοδα της Huawei ξεπέρασαν τα $20 δις το 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 70% συγκριτικά με το 2014. Επιπλέον, καταγράφοντας πωλήσεις 108 εκατομμυρίων smartphones το 2015 – 44% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος – η Huawei είναι η πρώτη, κορυφαία Κινέζικη εταιρεία κατασκευής smartphone που σημειώνει απόδοση ρεκόρ, αυτού του μεγέθους.
Η Huawei σημειώνει ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές και κατακτά την κορυφή των smartphone brands στην Κίνα
Με τη διάθεση 108 εκατομμυρίων smartphones το 2015, η Huawei θεμελίωσε τη θέση της ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες εταιρίες της αγοράς, ενώ παράλληλα μείωσε σημαντικά το χάσμα με τον ανταγωνισμό. Επίσης, η Huawei «κρατά τα ηνία» του υψηλότερου μεριδίου αγοράς στην Κίνα από τον Μάρτιο του 2015, διάστημα κατά το οποίο λανσάρισε δύο premium smartphones, το P8 και το Mate S. Παράλληλα με την δυναμική εξέλιξη στην Κίνα, η Huawei κατάφερε να σημειώσει μεγάλη επιτυχία και στις διεθνείς αγορές. Στη Δυτική Ευρώπη, η Huawei διατήρησε ισχυρή παρουσία στην αγορά των high-end smartphones (συσκευές κινητών τηλεφώνων που κοστίζουν €400-500). Ταυτόχρονα, η εταιρεία βρισκόταν ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατόχους μεριδίων αγοράς σε Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Πορτογαλία κ.ά.
Επιπρόσθετα, η Huawei συνέχισε να αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας της, κατακτώντας μια σειρά επιτευγμάτων σε αυτόν τον τομέα:
Τα προϊόντα της Huawei όπως το P8, το Mate 7, το Mate S και το Nexus 6P έτυχαν θερμής υποδοχής στις παγκόσμιες αγορές κατά τη διάρκεια του 2015:
Η Huawei Επικεντρώνεται στις Νικηφόρες Συνεργασίες και την Έρευνα για την Καινοτομία του Μέλλοντος
Η εκπληκτική επιχειρησιακή απόδοση της Huawei οφείλεται στην τεράστια επένδυση της εταιρείας σε Καινοτομία και Έρευνα & Ανάπτυξη. Η Huawei έχει ιδρύσει 16 ερευνητικά εργαστήρια σε όλο τον κόσμο και σε περιοχές όπως η Κίνα, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ρωσία και η Ινδία. Το 2014, η Huawei επένδυσε 14.2% από τα ετήσια έσοδά της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, κατοχυρώνοντας 76.687 πατέντες, 18.000 εκ των οποίων αφορούν συσκευές της Huawei.
Η Huawei εφάρμοσε την ιδιόκτητη καινοτόμα τεχνολογία της στις καινούριες συσκευές της, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να βιώσουν μοναδική εμπειρία χρήσης. Για παράδειγμα, η Huawei επένδυσε $98 εκατομμύρια μέσα σε 3 χρόνια και συγκρότησε μια ερευνητική ομάδα στη Γαλλία για την πρώτη ιδιόκτητη ISΡ για το Mate 8, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να βγάλουν καλύτερες φωτογραφίες με ταχύτερο focus, μεγαλύτερη ευκρίνεια και χρωματική ακρίβεια. Επιπλέον, η τεχνολογία Press Touch που πρωτοεμφανίστηκε στο Mate S έσπασε την παράδοση του δισδιάστατου ελέγχου αφής και έφερε μια νέα εποχή στη διάδραση μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. Ακόμα, η τεχνολογία Fingerprint 2.0 της Huawei αύξησε την ταχύτητα αναγνώρισης κατά 100%, ενώ η λειτουργία Knuckle κέρδισε έδαφος ανάμεσα στους χρήστες.
Στο CES 2015, η Huawei συνεργάστηκε με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, για να προσφέρει εκπληκτική εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές:
Το 2016, η Huawei θα συνεχίσει διατηρώντας τις νικηφόρες συνέργειες, δημιουργώντας δεσμούς με κορυφαίες εταιρίες από διάφορους κλάδους, για τη δημιουργία συσκευών κινητής και λύσεων smart οικιών και cloud υπηρεσιών. Μέσω της προηγμένης τεχνολογίας, της καινοτομίας και της συνεργασίας, η Huawei θα συνεχίσει να παρέχει προϊόντα τεχνολογίας αιχμής και απίθανη εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές της.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016
ΤΕΥΧΟΣ
43
Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari