Το νέο βελτιωμένο πρόγραμμα της Google για διαφημιστικές εταιρείες

Μελών ΣΕΠΕ

23 Δεκεμβρίου 2013

Ξεκίνησε εδώ και λίγες εβδομάδες το πρόγραμμα Google Partners, μια νέα πλατφόρμα για την κοινότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ που στοχεύει να βοηθήσει επιχειρήσεις και διαφημιστικές εταιρείες να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία.

Το Google Partners αντικαθιστά το Agency Edge, το πρόγραμμα πιστοποίησης της Google και το Google Engage για διαφημιστικές, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματά τους σε μια νέα πιο εύχρηστη, απλούστερη και ισχυρότερη πλατφόρμα. Παράλληλα, βοηθάει τις εταιρείες που ασχολούνται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ να χτίσουν μια στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.

Με το Google Partners, οι εταιρείες μπορούν:

●          Να αποκτήσουν δυνητικούς πελάτες: Δυνατότητα σύνδεσης με πιθανούς πελάτες μέσω της Αναζήτησης Google Partner

●          Να αποκτήσουν πιστοποιήσεις: Δυνατότητα δωρεάν εξετάσεων μέσω βελτιωμένης πλατφόρμας

●          Να ενημερωθούν και να εξελιχθούν: Δυνατότητα πληροφόρησης με γνώμονα τις ανάγκες της διαφημιστικής εταιρείας

●          Να επωφεληθούν από προωθητικές προσφορές: Δυνατότητα λήψης προσφορών για χρήση στους νέους πελάτες στο AdWords

●          Να τεκμηριώσουν την αξιοπιστία τους: Δυνατότητα προβολής στην αγορά με απόκτηση του Σήματος Google Partner.


Το Google Partners βοηθάει στην ανάπτυξη των διαφημιστικών εταιρειών αποδεικνύοντας ότι κατέχουν τις βέλτιστες πρακτικές στα προϊόντα της Google. Οι εταιρείες που πληρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να αποκτήσουν το σήμα Google Partner που είναι η απόδειξη ότι η Google τους εμπιστεύεται και πως αξίζει να τους εμπιστευτούν και οι πελάτες τους. Το πρόγραμμα παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές σε κάθε βήμα, ώστε οι εταιρείες να μπορέσουν να αποκτήσουν το σήμα που θα επιτρέψει τόσο σε αυτές όσο και στους πελάτες τους να πετύχουν, επειδή αυτή είναι η πραγματική έννοια της συνεργασίας.

Για να συμμετάσχει μια εταιρεία στο πρόγραμμα Google Partners, μπορεί να επισκεφθεί τη σελίδα www.google.com/partners

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ