Η ευρωπαϊκή αγορά του PC Gaming αντιστέκεται σθεναρά

Νέα

11 Οκτωβρίου 2017

Μπορεί να δέχεται τον πολύ σκληρό ανταγωνισμό του mobile gaming, ωστόσο, η ευρωπαϊκή αγορά παιχνιδιών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές (PC Gaming) δείχνει να αντιστέκεται σθεναρά. Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, που δημοσιοποίησε χθες η εταιρεία CONTEXT, η ευρωπαϊκή αγορά του PC Gaming, αν και συνέχισε να δίνει αμφιλεγόμενα μηνύματα το 2ο τρίμηνο του 2017, κατάφερε τελικά να κερδίσει έδαφος κατά 23% σε επίπεδο εσόδων σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά την πίεση από το mobile gaming, στην αγορά παιχνιδιών για ηλεκτρονικούς υπολογιστέςΌπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, κυρίαρχοι της ευρωπαϊκής αγοράς του PC Gaming αναδείχτηκαν για το εξεταζόμενο διάστημα οι Dell και HP, που ηγήθηκαν της αγοράς σε επίπεδο εσόδων, κεφαλαιοποιώντας, πρακτικά, την παρουσία τους σε μια high-margin προϊοντική κατηγορία.

Την αγορά του αγορά του gaming για ηλεκτρονικούς υπολογιστές στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους αναλυτές της CONTEXT, καθοδήγησε προς την άνοδο η στροφή των καταναλωτών σε premium συστήματα υψηλής απόδοσης. Όπως σχολιάζουν οι συντάκτες της έκθεσης της CONTEXT για το PC Gaming, “όσοι ισχυρίζονταν ότι το PC Gaming είναι νεκρό έχουν διαψευστεί για ακόμη μια φορά. Ενώ η τρέχουσα γενιά των κονσόλων “ασταθώς” ανανεώνεται, το PC Gaming ενδυναμώνεται, με τους παίκτες της αγοράς να κεφαλαιοποιούν τα υψηλότερα περιθώρια που μπορούν να φέρουν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές”. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανάλυση, η HP και η Dell επωφελήθηκαν των συγκριτικά υψηλών περιθωρίων κέρδους μιας μερίδας καταναλωτών, ενώ ο κύριος όγκος των χρηστών εξακολουθεί να προτιμά επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές επιπέδου entry-level, μειώνοντας τα κέρδη των εταιρειών του τομέα.

Οθόνες και μονάδες GPU
Τα καλά νέα συνεχίστηκαν το 2ο τρίμηνο του έτους στην υποκατηγορία των οθονών για PC Gaming, όπου η ανάπτυξη επί της ευρωπαϊκής αγοράς ήταν της τάξης του 76,8% σε ετήσια βάση.

Οι κάρτες γραφικών (GPU) είναι ένας άλλος τομέας, που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, καθώς οι πωλήσεις, στη διάρκεια του 2ου τριμήνου, αυξήθηκαν κατά 35,7% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις στην κατηγορία των VR-ready καρτών γραφικών εκτοξεύθηκαν κατά 121% την ίδια περίοδο.

Στο μεταξύ, το εξεταζόμενο διάστημα, η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 27% σε ετήσια βάση, καθώς οι παίκτες έδειξαν ότι ήταν διατεθειμένοι να επενδύσουν σε ισχυρές GPU για να αυξήσουν την απόδοση.

Να σημειωθεί ότι η έκθεση της CONTEXT παρακολουθεί όλα τα βασικά προϊόντα παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών, των εξαρτημάτων και των οθονών σε 23 ευρωπαϊκές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΤΕΥΧΟΣ

13

Έρευνα για την Αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών 2017/ 2018

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας