Συνάντηση της Αντιπροέδρου της Ε.Ε. Neelie Kroes με εκπροσώπους 8 ελληνικών startups - Δέσμευση για στήριξη στην Ελλάδα που καινοτομεί

Νέα

31 Ιανουαρίου 2014



Τη δέσμευσή της να στηρίξει τα ελληνικά startups και την Ελλάδα μετέφερε η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδια Επίτροπος για θέματα Ψηφιακής Ατζέντας, κυρία Neelie Kroes. Η κυρία Kroes εξέφρασε την αμέριστη συμπαράστασή της προς το ελληνικό επιχειρηματικό κεφάλαιο που καινοτομεί, αλλά και προς τη χώρα, αντιλαμβανόμενη, όπως είπε, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα και οι νέοι.



Η στήριξη της αντιπροέδρου της Επιτροπής εκφράστηκε, στη διάρκεια συνάντησής της στις Βρυξέλλες με νέους επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται σε καινοτόμες ιδέες σε διαφορετικές τομείς, από εφαρμογές βιοιατρικής, έως εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας μέσω του διαδικτύου.

Την καινοτομία Made in Greece εκπροσώπησαν στις Βρυξέλλες οκτώ επιχειρήσεις και συγκεκριμένα οι: Mageca, Glossopolis, poSEAdon, Holic, Oinovation, TomoTECH, Respi και ID-GC.

Οι νέοι Έλληνες επιχειρηματίες βρέθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, προσκεκλημένοι της Ευρωβουλευτού, κυρίας Συλβάνας Ράπτη. Η Επίτροπος, αφού συζήτησε με τους νέους επιχειρηματίες για τα εμπόδια και την εμπειρία τους, αναφέρθηκε διεξοδικά στις νέες Κοινοτικές πρωτοβουλίες, όπως το "startup europe initiative" και το "startup europe partnership", καθώς και για μια σειρά εργαλείων που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων. Οι νέοι επιχειρηματίες έμειναν στις Βρυξέλλες επί τρεις μέρες για συναντήσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με ειδικευμένους υπαλλήλους των ευρωπαϊκών θεσμών που στόχο έχουν να τους βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους.

Ελληνική καινοτομία
Η Mageca επικεντρώνεται στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου με τον Υπολογιστή (HCI). Στόχο έχει να αγκαλιάσει την επαναστατική αλλαγή που έχει ξεκινήσει και αφορά τον τρόπο που οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με όλα τα είδη των έξυπνων μηχανών (pc, smartphone, tablet, τηλεόραση) ώστε η "σχέση" αυτή να είναι απλή, φυσική. Η Glossopolis είναι μια ελληνική πλατφόρμα e-learning για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και εισάγει ένα νέο είδος τουρισμού για την αγορά, τον Γλωσσικό Τουρισμό. Οι τουρίστες μπορούν να εγγραφούν στην πλατφόρμα και αφού προπληρώσουν, θα έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από μαθήματα ελληνικής γλώσσας μέσω βίντεο που θα τους βοηθούν να μιλούν τη γλώσσα, ενώ εξοικειώνονται με την κουλτούρα, λίγο πριν την άφιξή τους στην Ελλάδα.

Το poSEAdon είναι ένα πρόγραμμα στον τομέα του τουρισμού που απλοποιεί τη ζωή των θαλάσσιων ταξιδιωτών. Με τη χρήση της τεχνολογίας Augmented Reality, το poSEAdon ενισχύει τον προσανατολισμό τους και την ικανότητα ναυσιπλοΐας στη θάλασσα.

Το Holic είναι ένας τόπος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων από ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα με στόχο την επίτευξη συνεργασιών και συμπράξεων.

Το Oinovation γεννήθηκε από το πάθος για τα ελληνικά κρασιά και έχει στόχο να παρουσιάσει στον κόσμο τις γηγενείς ελληνικές ποικιλίες σταφυλιών. Το όνομα της εταιρείας αντανακλά το όραμά των δημιουργών της να παρουσιάσουν τον ελάχιστα γνωστό αλλά και εξαιρετικό κόσμο του ελληνικού κρασιού με καινοτόμους τρόπους.

Η ομάδα TomoTECH επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας πλατφόρμας λογισμικού, που εκτελεί μία τρισδιάστατη χαρτογράφηση των νευρικών ινών της λευκής ουσίας του ανθρώπινου εγκεφάλου, μέσα από τις εικόνες που λαμβάνονται από τις εξετάσεις μαγνητικής τομογραφίας.

Η Respi στοχεύει στους ασθενείς με αναπνευστικά προβλήματα. Με ένα σπιρόμετρο το οποίο συνδέεται με τα smartphone επιτρέπει στους ασθενείς να προβαίνουν στις δικές τους σπιρομετρήσεις. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων αναλύονται από το smartphone και κοινοποιούνται στον ασθενή και στον θεράποντα ιατρό του.

Η Industry Disruptors-Game Changers (ID-GC) είναι μια μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική οργάνωση που ιδρύθηκε για την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο. Η στρατηγική εστιάζεται σε τομείς της βιομηχανίας που προσφέρουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μέσω της εκμετάλλευσης των μοναδικών χαρακτηριστικών και του επιχειρηματικού δυναμικού της περιοχής.

© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ , 2008 - 2014

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ