Showtime is putting out more shows to keep online churn low: CBS CEO

Τηλεπικοινωνίες

14 Σεπτεμβρίου 2017

(Reuters) - CBS Corp's's Showtime has changed its schedule to produce a new show every three to four weeks to keep viewers hooked on its online video service, CBS Chief Executive Officer Leslie Moonves told investors at the Goldman Sachs Communacopia Conference in New York on Thursday.

Δείτε περισσότερα: Reuters.com

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας